.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حرف های مهم وزیر اطلاعات در ساری
وزیر اطلاعات با اشاره به اقدامات انجام‌شده سربازان گمنام کشور در ایجاد امنیت گفت: امروز به‌واسطه رشادت این عزیزان امنیت کامل در کشور برقرار است، هر حرکت مشکوک دشمن با اشرافیت اطلاعاتی خنثی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز: حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی امشب در جلسه شورای اداری مازندران در استانداری با تبریک ایام ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: مازندران دیار علویان و سرزمینی است که مردم این سرزمین شهیدپرور و ولایت‌مدار هستند.

وی با اعلام اینکه همدلی و همگرایی در استان توفیق بسیار بزرگی برای بهبود مسائل و خدمت به مردم است، افزود: همدلی و هم‌افزایی موجب استحکام و پیشرفت امور است.

وزیر اطلاعات در ادامه با اعلام اینکه دستاوردهای حوزه امنیت پنهان ولی نتیجه آن بسیار ارزشمند است، بیان کرد: تندرستی و امنیت دو نعمت ناشناخته است، وقتی امنیت از دست رود متوجه ارزش و منزلت آن می‌شویم.

این مسؤول با اشاره به اقدامات انجام‌شده سربازان گمنام کشور در ایجاد امنیت اضافه کرد: امروز به‌واسطه رشادت این عزیزان امنیت کامل در کشور برقرار است، هر حرکت مشکوک دشمن با اشرافیت اطلاعاتی خنثی می‌شود.

علوی یادآور شد: امروز دستگاه‌های امنیتی با حرکت اطلاعاتی دانش‌بنیان بسیاری از تهدیدهای امنیتی را با کمترین هزینه خنثی می‌کنند و جامعه اطلاعاتی کارآمد و پرثمر با جدیت در مسیر تأمین امنیت گام برمی‌دارد.

وی خاطرنشان کرد: همدلی، تعامل و پیوند مستحکم کاری دستگاه‌های امنیتی امنیت پایدار را به‌دنبال دارد، اقتصاد، فرهنگ و رسانه هم نیازمند امنیت هستند و همه باید تلاش کرد تا امنیت را برای سرمایه‌گذاری فراهم کنیم.

وزیر اطلاعات با اعلام اینکه دستگاه‌های امنیتی از سرمایه‌گذاران به‌خاطر تولید و کاهش تورم و ایجاد اشتغال حمایت همه‌جانبه می‌کنند، بیان کرد: اشتغال باید توسط بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران ایجاد شود و لازمه سرمایه‌گذاری امنیت است.

این مسؤول به ارتباط مناسبی که بین دستگاه‌های اطلاعاتی و مردم وجود دارد، اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه خدمت متولیان جدای از مردم نیستند و از جنس مردمند و این روحیه برای استمرار نقش مردم در عرصه‌های مختلف ضروری است.

علوی در ادامه به رشادت رزمندگان مازندرانی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: لشکر ویژه 25 کربلا نقش اثرگذاری در دفاع از کشور داشت.

وی خدمت به مردم  را نعمت بزرگ الهی برشمرد و گفت: افراد مسؤول باید از اینکه توفیق خدمتگذاری را دارند، شکرگذار باشند.

وزیر اطلاعات در پایان گفت: خدمت بی‌منت به مردم افتخاری بزرگ است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.